Klant Contact Centrum


Zorg & ICTKlant Contact Centrum

In het Klant Contact Centrum wordt centraal het telefonisch patiëntcontact verwerkt. Een goed georganiseerd Klant Contact Centrum (KCC) binnen ziekenhuizen levert zowel voor patiënten als de medewerkers binnen de poliklinieken winst op. Het zorgt voor een betere bereikbaarheid, het wegnemen van veel werkdruk, tijd voor de feitelijke werkzaamheden en tevreden patiënten. Een groot pluspunt van Medigo kandidaten is dat ze de 'taal' spreken van zowel de zorgprofessional als de patiënt.

Helpdesk

Vanwege het continue streven om de patiënttevredenheid te optimaliseren, starten steeds meer zorginstellingen een centraal Klant Contact Centrum (KCC). Het KCC verwerkt het inkomend telefonisch en e-mail verkeer, de inschrijving van patiënten of cliënten in het EPD of ECD, het inplannen van de spreekuren en het verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie.

Medigo biedt de oplossing !

Onze kandidaten zijn ook een waardevolle aanvulling voor de ondersteuning van de telefonische helpdesk voor EPD en ECD projecten en de afdeling telefonische klantenservice van commerciële organisaties met medisch gerelateerde diensten en producten. Zij beantwoorden de vragen van medewerkers of klanten op adequate wijze per e-mail, chat of telefoon en lossen de problemen snel en adequaat op.

Wij kwalificeren medisch studenten in uw regio.

Medigo maakt de kwaliteiten van medisch studenten inzichtelijk en inzetbaar.

Medigo werkt met een uniek, zorgspecifiek profiel wat de kwaliteiten van onze medisch studenten inzichtelijk maakt. Naast uitgebreide medische kennis, werkervaring en ICT vaardigheden beschikken zij over de bekwaamheid om op professionele wijze te communiceren met zowel patiënten als zorgprofessionals. Medigo kandidaten zijn zeer geschikt om ondersteuning te bieden bij Zorg & ICT projecten doordat wij uitvoerig kwalificeren op de volgende competenties:

Uitgebreide medische kennis
Ervaring met zorgapplicaties
Snel instructies en protocollen eigen maken
Zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken
De taal spreken van de zorgprofessional
Patiënt- en cliëntvriendelijk te werk gaan
Beschikken over analytisch denkvermogen
Klinische blik en overstijgend inzicht

Werkzaamheden bij Klant Contact Centrum (KCC).

Een greep uit de werkzaamheden uitgevoerd door onze kandidaten.

Patiënten telefonisch te woord staan
Inplannen of verzetten van afspraken
Vragen beantwoorden van patiënten
Verwerken van correspondentie
Administratie werkzaamheden

Heeft u ondersteuning nodig?

Doe een aanvraag en wij kwalificeren de juiste medisch student passend bij uw wensen.

Contact opnemen

Wilt u bespreken wat een Medigo kandidaat voor u kan betekenen? Bel direct met één van onze medewerkers en wij nemen uitgebreid de tijd om uw wensen en vragen door te nemen.


Bel 020 - 528 73 88

Aanvraag doen

Wilt u vrijblijvend advies of heeft u ondersteuning nodig voor een specifiek project? Wij helpen u graag verder! Stuur alvast online uw aanvraag in en ontvang professioneel advies op maat.


Aanvraag indienen

Stel een vraag