Klant Contact Centrum


OpdrachtgeversMedische Data ProjectenKlant Contact Centrum

8 Klant Contact Centrum (KCC)



Een goed georganiseerd Klant Contact Centrum (KCC) binnen ziekenhuizen levert zowel voor patiënten als de medewerkers op de poliklinieken winst op. Het zorgt voor het wegnemen van veel werkdruk en dus voor rust op de polikliniek, tijd voor de feitelijke werkzaamheden en meer tevreden patiënten. De combinatie van medische kennis en ervaring met ICT en diverse zorg(applicaties) vormt de ideale achtergrond voor ondersteuning op de KCC. Zij zijn snel en flexibel inzetbaar en spreken de 'taal' van zowel de zorgprofessionals als de patiënt.

Onze kandidaten zijn ook een waardevolle aanvulling voor de ondersteuning van de telefonische helpdesk voor EPD go-live projecten en de afdeling telefonische klantenservice van commerciële organisaties met medisch gerelateerde diensten en producten. Zij beantwoorden de vragen van medewerkers of klanten op adequate wijze per e-mail, chat of telefoon en lossen de problemen snel en adequaat op.

Aanvraag indienen

Wilt u meer weten over wat een Medigo kandidaat voor u kan betekenen? Wilt u vrijblijvend advies of heeft u ondersteuning nodig voor een specifiek project of functie? Wij helpen u graag verder! Neem contact op met Medigo voor professioneel advies of een aanvraag op maat.


Aanvraag indienen
Geef uw aanvraag door

U kunt bij Medigo op elk moment vrijblijvend een aanvraag indienen, via de website, telefonisch of per mail. Vervolgens nemen wij met u de aanvraag door.

Aanvraag indienen
Medigo kandidaten selectie

Wij kwalificeren de juiste Medigo kandidaten op basis van uw wensen. U ontvangt de unieke, zorgspecifieke profielen per mail en kunt uw keuze maken.


Kennismaken / starten

Wij brengen u in contact met de kandidaat zodat u een kennismaking en/of eerste werkdag kunt inplannen. De kandidaat is na akkoord direct inzetbaar.

Vraag stellen?